اجرای انواع پروژه های خدمات فیبر نوری تخصص ماست

یکی از خدماتی که شرکت ایران اکسفو ارائه می دهد انجام و اجرای پروژه های کابل کشی فیبر نوری است. این خدمات شامل طراحی، نصب و راه اندازی شبکه های فیبر نوری برای ارتباطات داده، صوت و تصویر می باشد. با استفاده از فناوری فیبر نوری، سرعت و کیفیت ارتباطات بهبود می یابد و امنیت اطلاعات شما نیز تضمین می گردد. شرکت ایران اکسفو با بهره گیری از تیمی مجرب و متخصص در این زمینه بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه داده و می دهد. ما با بهره گیری از بهترین تجهیزات فیوژن و او تی دی آر و انواع تستر های برتر و بروز دنیا در خدمت جامعه انفورماتیک کشور هستیم.

دستگاه فیوژن و کابل کشی فیبر نوری

خدمات انجام و اجرای فیوژن فیبر نوری

خدمات فیوژن فیبر نوری شامل نصب، تعمیر و نگهداری شبکه های فیبر نوری است. این خدمات شامل اتصال دهی فیبر نوری با استفاده از دستگاه فیوژن تست، اندازه گیری عیب یابی و تعمیرات فیبر نوری و نهایتا کابل کشی نیز می شود. همچنین خدمات فیوژن فیبر نوری شامل طراحی و اجرای شبکه های فیبر نوری برای ارتباطات داخلی و بین المللی ارائه خدمات اینترنت پرسرعت تلفن و تلویزیون از طریق فیبر نوری است.

ایران اکسفو شرکت مجری پروژه های معتبر ملی

ما در ایران اکسفو با استفاده از دانش به روز و در سطح بین المللی و با بهره گیری از تجهیزات برتر تست و راه اندازی حوزه ارتباطات فیبر نوری و با سابقه ای نزدیک به دو دهه در این صنعت در خدمت شما بزرگواران هستیم. شما عزیزان همواره می توانید جهت هماهنگی و دریافت خدمات فیوژن می توانید از طریق فرم تماس و یا با بخش فروش تماس بگیرید.

ما در ایران اکسفو همیشه آماده هستیم تا به شما کمک کنیم و خدمات مخابراتی بهتری را به شما ارائه دهیم. اما برای آن دسته از کسانی که با تکنولوژی فیبر نوری آشنایی کمتری دارند، در اینجا لازم است تا درباره روش های تست فیبر نوری و کابل کشی آن نیز صحبت کنیم. بر اساس استاندارد ISO/IEC 11801 مطمئن ترین و دقیق ترین روش برای تست فیبر نوری استفاده از دستگاه پاورمتر است. بنابراین تنها در صورتی که افت غیرمتعارفی در لینک وجود داشته باشد و یا نیاز به بررسی جزئی تر لینک باشد استفاده از دستگاه OTDR نیز توصیه می شود. این به معنی آن است که همیشه شما نیاز به یک OTDR قوی و حرفه ای ندارید و در شرایط خاصی نیاز به آن پیدا خواهید کرد.

اهمیت اجرای صحیح و باکیفیت پروژه های فیبر نوری و فیوژن

با توجه به اینکه امروزه با افزایش نیاز روزافزون در صنایع گوناگون به ارتباطات پرسرعت داده و صوت و تصویر پروژه های فیبر نوری از اهمیت بسیاری برخوردارند. شرکت ما با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و تیمی مجرب و متخصص به اجرای بهترین پروژه های فیبر نوری و کابل کشی آن در کشور پرداخته و می پردازد. تست فیبر نوری با دستگاه های OTDR و Power Meter و ارائه نتایج آزمایش در سایت مشتری بلافاصله پس از انجام تست از جمله مهمترین اصول اجرای پروژه های فیبر نوری توسط شرکت ایران اکسفو محسوب می شود.

ما در این شرکت به طراحی و پیاده سازی پروژه های مختلف می پردازیم و همواره از تجهیزات با کیفیت و معتبر استفاده می کنیم. همچنین با استفاده از دستگاه های پیشرفته فیوژن فیبر نوری این پروژه ها را انجام می دهیم. مهندسین مجرب و تیم فنی حرفه ای ما همواره در کنار یکدیگر بوده و بنابراین در پروژه های ملی بسیاری تاکنون موفق بوده ایم.

خدمات با کیفیت فیوژن با ایران اکسفو

با توجه به تخصص و تجربه شرکت ایران اکسفو در زمینه فیبر نوری می توانید به آسودگی خاطر پروژه خود را به ما بسپارید و از نتایج دقیق و قابل اعتماد آزمایشات ما بهره مند شوید. برای اطمینان از صحت کار انجام شده در شبکه فیبر نوری بر اساس استاندارد فرایند سنجش و تست، باید گروهی غیر از شرکت اجرا کننده مسئولیت سنجش و تست را بر عهده بگیرد. بنابراین ایران اکسفو اعلام آمادگی می کند تا برای نظارت بر پروژه های شما کارفرمایان عزیز در خدمتگزاری حاضر هستیم. زدن مهر تایید توسط یک شرکت فنی دیگر که خود دستی بر اجرای پروژه های ملی دارد برای بسیاری از کارفرمایان مهم و حیاتی است. لازم به ذکر است که در ایران اکسفو فرایند سنجش شامل سنجش بصری، انعکاس قلم نوری در لینک و همچنین اندازه گیری با دستگاه پاور متر و در صورت نیاز استفاده از تست OTDR و  ارائه مستندات و گزارشات سنجش به کارفرما می باشد. ضمنا لازم است برای اطمینان خاطر این فرایند در چندین مرحله مجزا انجام شود.

مراحل اجرای فیوژن چیست؟

در کابل کشی فیبر نوری لازم است برای دوستانی که از آشنایی کمتری به تکنولوژی فیبر نوری برخوردارند بیان کنیم که فیوژن فیبر نوری شامل سه مرحله است. در مرحله اول تار ها آماده شده و تمیز می شوند. در مرحله دوم تار ها با دستگاه کلیور فیبر نوری کلیو یا کات می شوند و سپس فیوژن انجام می شود. در مرحله سوم نقطه فیوژن در محل کریمپ قرار داده می شود و کریمپ ذوب می شود تا محل فیوژن محافظت شود.

چرا فیبر نوری در ارتباطات امروز تا این اندازه اهمیت دارد؟

با توجه به اهمیت پروژه های فیبر نوری شرکت ایران اکسفو اطمینان می دهد که با بهره گیری از دستگاه های OTDR و Power Meter تست فیبر نوری را انجام می دهد و نتایج آزمایش را بلافاصله پس از انجام تست در سایت مشتری ارائه می دهد. این اصل از مهمترین اصول اجرای پروژه های فیبر نوری و کابل کشی است که شرکت ما به آن پایبند بوده است. همچنین لازم است بدانید که فیوژن هایی که توسط تیم فنی شرکت انجام شده، به همراه کاست و نصب پچ پنل ها دارای گارانتی 20 ساله هستند. گروه ایران اکسفو موفق به دریافت گواهی نامه های رسمی در زمینه عیب یابی و اجرای پروژه های فیبر نوری و تعمیر دستگاه های فیوژن مطابق با استاندارد های ضروری شده است.

چرا ایران اکسفو را برای اجرای پروژه های کابل کشی خود انتخاب کنید؟

اصولا کابل کشی فیبر نوری در تیم فنی ایران اکسفو با اجرای فیوژن های مورد نیاز و نصب پچ پنل به صورت کاملاً حرفه ای و با استفاده از تجهیزات پیشرفته کار شما را تا پایان دنبال کرده و تا حصول اطمینان از عملکرد و رضایتمندی شما اجرای پروژه را خاتمه نخواهد داد. همچنین گروه شرکت ما با کسب گواهی های رسمی در زمینه عیب یابی و اجرای پروژه های فیبر نوری و تعمیر دستگاه های فیوژن به صورت کاملاً مطابق با استاندارد های ضروری عمل می کند.

ایران اکسفو به دلیل اهمیت بالای جوش های فیبر نوری در پروژه ها از نظر کیفیت و طول عمر، تنها از دستگاه های فول Core Alignment برای اجرای جوش های فیبر نوری استفاده می کند. با توجه به قیمت بالای این دستگاه های کاملا اتوماتیک و قابلیت تنظیم در سه محور تمامی فیوژن ها با دقت بالا انجام می شود. با این روش ایران اکسفو تضمین می کند که جوش های فیبر نوری با کیفیت بالا و طول عمر طولانی اجرا شده و نیاز های شما را به بهترین شکل برطرف می نماید.

همچنین قیمت هایی که در ایران اکسفو برای پروژه های کابل کشی فیبر نوری به شما عزیزان ارائه می دهیم با توجه به کیفیت خدمات ارائه شده بسیار مناسب و اقتصادی می باشد. قیمت های مناسب ما به شما عزیزان کمک می کند تا ضمن اینکه کیفیت خوبی از خدمات ما دریافت می کنید به جنبه ی اقتصادی بودن آن نیز توجه نمایید. ضمن اینکه کارشناسان فنی ما آماده اند تا به طور رایگان هر زمان که شما اراده کنید به شما درباره بهترین خدمات با توجه به بودجه ای که تصمیم دارید برای آن اختصاص دهید مشاوره دهند. ما شما را از آغاز تا پایان نه تنها مشتری خود بلکه شریک خود می دانیم.

آیا استفاده از خدمات ارزان قیمت کابل کشی در بازار مناسب است؟

استفاده از خدمات ارزان قیمت فیبر نوری بسیار می تواند برای بسیاری از کارفرمایان اغوا کننده باشد. اگر به دنبال ارتباط سریع و پایدار با اینترنت هستید باید بدانید که اغلب انتخاب یک خدمات ارزان قیمت فیبر نوری بدون بررسی دقیق می تواند منجر به مشکلاتی شود.

از جمله مشکلاتی که ممکن است با خدمات ارزان قیمت فیبر نوری در بازار روبرو شوید، عدم پایداری ارتباط و کیفیت پایین خدمات است. برای جلوگیری از این مشکلات، بهتر است قبل از انتخاب یک خدمات ارزان قیمت فیبر نوری، شرایط و قیمت های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و از نظرات و تجربیات دیگران نیز استفاده کنید.

همچنین، باید توجه داشت که خدمات ارزان قیمت فیبر نوری ممکن است محدودیت هایی در ارائه خدمات داشته باشند. برای مثال، سرعت اینترنت و یا داده هایی که می خواهید روی این بس تر منتقل کنید ممکن است محدود شده و یا حجم دانلود و آپلود نیز ممکن است محدود شده باشد. بنابراین، قبل از انتخاب یک خدمات ارزان قیمت فیبر نوری، باید به دقت شرایط و محدودیت های آن را بررسی کنید.

ضمن اینکه در مواردی می تواند به جهت آن که از تجهیزات ارزان قیمت تر مانند دستگاه های فیوژن غیر استاندارد یا قدیمی تر استفاده می شود، فیوژن ها دارای کیفیت مناسب نبوده و بنابراین از تضعیف بالایی برخوردار باشد.

به چه مواردی در مورد پروژه های کابل کشی فیبر دقت کنیم؟

در نهایت، باید توجه داشت که انتخاب یک خدمات ارزان قیمت فیبر نوری و کابل کشی و فیوژن باید با توجه به نیاز های شما صورت گیرد. برای مثال با مشاوره با کارشناسان خبره ما در ایران اکسفو می توانید با توجه به نیاز هایی که در پروژه ی خود دارید از اقلام و شرایطی در پروژه ی خود استفاده کنید که قیمت تمام شده ی کار شما پایین آید. اما این کار وابسته به مهارت و تجربه فرآوانی از جانب کارشناسان این کار است. اگر به دنبال ارتباط سریع و پایدار با اینترنت هستید و لازم است که یا با محدودیت هایی که ممکن است در این خدمات وجود داشته باشد، سازگار شوید، یا اینکه به طور کلی در ارزان بودن خدمات تجدید نظر کنید.

ضمن اینکه در پروژه ها و به طور کلی خدمات باید به ارائه دهنده ی خدمات اعتماد داشت. این اعتماد به جز با نمونه کار ها و سابقه ی کارشناسان و رزومه ی پیمانکار به دست نمی آید. شرکت ما یعنی ایران اکسفو می تواند بهترین خدمات نصب و راه اندازی فیبر نوری و کابل کشی و فیوژن را برای شما بدون دردسر و نگرانی ارائه دهد.

هزینه و تعرفه کابل کشی فیبر نوری به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل زیادی روی قیمت تمام شده و تعرفه ی پروژه های کابل کشی و نصب و راه اندازی فیبر نوری موثر است، برخی از این عوامل عبارتند از:

1. طول کابل: مسلما طول کابل نیز در هزینه ی پروژه و تعرفه ی کابل کشی موثر خواهد بود، هر چه طول کابل بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای کشیدن آن نیاز است.

2. نوع کابل: نوع کابل نیز بر هزینه تمام شده تأثیر می گذارد. برخی از کابل های فیبر نوری از جمله کابل های تک مداره و چندمداره هستند که هر کدام دارای تعرفه های مختلفی هستند.

3. نوع کار و کابل های مصرفی: نوع کابلی که برای کابل کشی انجام می شود نیز بر هزینه تأثیر می گذارد. برای مثال، کابل کشی در داخل ساختمان ارزان تر است نسبت به کابل کشی در فضای باز می باشد. زیرا قیمت کابل های اوت دور بیشتر از کابل های این دور می باشد.

4. مواد و تجهیزات: مسلما مواد و تجهیزات مورد نیاز برای کابل کشی نیز هزینه را تحت تأثیر قرار می دهند. برای مثال، اگر برای کابل کشی نیاز به دستگاه های خاصی مانند دریل و چکش دارید، هزینه بیشتری برای این کار نیاز است. برای مثال بعضی از پروژه ها نیازمند دریل های هیلتی و تخریب هستند که روی قیمت تمام شده ی پروژه تاثیرگذار است.

5. محل کار و سایت پروژه: محل کار نیز بر هزینه تأثیر می گذارد. برای مثال، در شهر های بزرگ هزینه بیشتری برای کابل کشی نیاز است نسبت به شهر های کوچکتر. یا برای آن که در محل های دور و وابسته به محل های عبور و مرور دشوار هزینه ی کابل کشی را بیشتر می کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند *

20 + 2 =

شما میتوانید از تگ های اچ تی ام ال روبرو استفاده کنید : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

[fbcomments]